تور نمایشگاه اکسپو دبی 2020

نمایشگاه بزرگ اکسپو، هر ۵ سال یک بار برگزار می شود و به مدت ۶ ماه ادامه خواهد داشت. در طول این نمایشگاه جدیدترین دستاوردها، خلاقیت ها و اختراعات بشری از سرتاسر دنیا در یک شهر به نمایش در می آیند.

اکسپو ۲۰۲۰ دبی در ۲۰ اکتبر ۲۰۲۱ برگزار خواهد شد و تا ۱۰ آوریل ۲۰۲۲ که مصادف با پنجاهمین سالگرد تاسیس کشور امارات متحده عربی است ادامه خواهد داشت و به دلیل تعویق یکساله این نمایشگاه به دلیل همه‌گیری کرونا، نام نمایشگاه  امسال را همان 2020 گذاشتند. این نمایشگاه همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱ بامداد و در روزهای آخر هفته تا ۲ بامداد با غرفه‌هایی از 192 کشور پذیرای شما هستند.

اکسپو 2020 دبی در منطقه MEASA (خاورمیانه، آفریقا و جنوب آسیا) برگزار می شود و این نمایشگاه را به فرصتی بی نظیر و فوق العاده برای نمایش و شناسایی استعدادها و خلاقیت های این منطقه تبدیل می کند. حضور حجم وسیعی از صنایع و محصولات کشورهای مختلف در یک مکان بدون شک از جنبه‌های مختلف، سودآور است؛ امّا اگر بخواهیم صرفا با نگاه گردشگری به این نمایشگاه نگاه کنیم می‌توان گفت حکم سفر به چندین کشور در 3 روز را دارد. البته بدون شک بازدید از غرفه کشورها به اندازه دیدن آنها از نزدیک نمی‌تواند موجب شناختشان شود امّا در این نمایشگاه می‌توانید با دستاوردها و فرهنگ کشورهای مختلف آشنایی مختصری پیدا کنید.

از این رو شرکت آریاداناک تور نمایشگاه اکسپو دبی 2020 را برنامه ریزی نموده تا شرکت‌کنندگان بتوانند علاوه بر گردش در دبی، از نمایشگاه اکسپو نیز دیدن نموده و گواهی حضور در این نمایشگاه بزرگ و بین المللی را نیز دریافت نمایند.

جهت ثبت نام در تور نمایشگاه اکسپو دبی 2020 اینجا کلیک کنید.

نمایش ویدیو درباره اسلایدر-تور-نمایشگاه-اکسپو-دبی-2020
نمایش ویدیو درباره اسلایدر-تور-نمایشگاه-اکسپو-دبی-2020
سبد خرید

محمدحسن قربانی

مدیر اجرایی و عضو هیئت مدیره

  • کاردانی حسابداری
  •  دارای گواهینامه بین المللی از موسسه تجارت و قانون HCLA هلند 
  • کارشناس استخراج ارزهای دیجیتال
  • کارشناس تبلیغات و شبکه های اجتماعی
  • کارشناس حوزه گردشگری و گردشگری سلامت