کارآفرینی

ايران ميزبان چهارمین دوره مسابقات قهرمانی اسکواش کشورهای غرب آسيا

ايران، ميزبان چهارمین دوره مسابقات قهرمانی اسکواش کشورهای غرب آسيا

ايران ميزبان چهارمین دوره مسابقات قهرمانی اسکواش کشورهای غرب آسيا

به گزارش روابط عمومی فدراسيون اسکواش و گروه آریاداناک به عنوان نماینده کمیته توسعه ارتباطات و بازاریابی فدراسیون اسکواش، ايران ميزبان چهارمین دوره مسابقات قهرمانی اسکواش کشورهای غرب آسيا در مجموعه اسکواش انقلاب تهران خواهد بود؛ این دوره از مسابقات با حضور کشورهای قطر، عراق، کويت، عمان، اردن، بحرین و ايران برگزار می شود و تيم بزرگسالان کشورمان در تيمی و انفرادی و تيم جوانان کشورمان به عنوان امتياز ميزبان در تيمی در اين مسابقات شرکت می کند.

اين مسابقات از 7 تا 12 تيرماه در ايران برگزار می شود و قهرمانی در اين دوره خصوصا برای کشورهای قطر و عراق اهميت دوچندانی از ابعاد مختلف دارد و تيم بزرگسالان ايران به عنوان تيمی آماده به مصاف حريفان خود می رود.همچنین ورزشکاران و تیم های شرکت کننده در طول این دوره از مسابقات در محل هتل اوین اسکان داده شده و مراسم افتتاحیه و اختتامیه نیز در همین محل برگزار خواهد شد.

اين مسابقات دو ميهمان ويژه دارد فايض نايب رييس اسکواش آسيا و طارق زينال دبير فدراسيون ورزش های راکتی قطر که ميهمان دکتر مسعود سليمانی رييس فدراسيون کشورهای غرب آسيا و رييس فدراسيون اسکواش ايران خواهند بود. همچنین چهارمین دوره مسابقات قهرمانی اسکواش کشورهای غرب آسيا در شبکه ورزش به صورت زنده، شبکه خبر به صورت پوشش خبری و گزارش، رادیو ورزش  به صورت خبری و زنده روی آنتن می رود.

جهت هرگونه هماهنگی در خصوص موارد مطروحه با گروه آریاداناک به عنوان نماینده کمیته توسعه ارتباطات و بازاریابی فدراسیون اسکواش در ارتباط باشید.