کارآفرینی

برگزاری اولین رویداد هم افزایی مدیریت ایران 1401

برگزاری اولین رویداد هم افزایی مدیریت ایران 1401

برگزاری اولین رویداد هم‌ افزایی مدیریت ایران 1401 با این هدف بوده تا حلقه اتصالی میان مدیران کشور و شرکت ها، موسسات و گروه‌هایی باشد که دارای الگو، ایده و محصولی برای حل چالش‌های اساسی ایران عزیزمان هستند. این رویداد مبدا تحولی بزرگ در روند حکمرانی و حل نظام مسائل کشور خواهد بود. کارآفرینان و صاحبان کسب و کار به واسطه خدمت، محصول یا الگویی که دارند می‌توانند در بهبود مناسبات حکمرانی نقش آفرین باشند.

در این رویداد شرکت ها، موسسات و گروه‌های نوآور امکان شبکه سازی دارند تا بتوانند همکاران، رقبا و مدیران مختلف کشور را شناسایی و برای طرح همکاری با آنها اقدام نمایند. از طرفی نیز از طریق شبکه سازی امکان اخذ سرمایه و پروژه از سازمان‌ها و سرمایه‌گذاران را دارند تا علاوه بر حل چالش‌های کشور کسب و کار خود را توسعه دهند.

مزیت این رویداد برای مدیران کشور علاوه بر وجه کلان آن که تمرکز بر حل چالش‌ها و مسائل کشور می‌باشد ایجاد نمایشگاهی از شرکت‌ها و موسسات متنوع است که در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، فناوری، مدیریت، اشتغال، آموزش، بهداشت، محیط زیست و رسانه توانایی ارائه الگو و حل مساله را دارا می‌باشند. وجود چنین گروه‌هایی زیر یک سقف بستری مهیا و آماده است تا مدیران برای حل مسائل حوزه‌های تحت مدیریت خود از آن‌ها مشاوره بگیرند و با طرح همکاری چالش ها را در زمان کم و با کیفیت مطلوب مرتفع نمایند.

برای برگزاری اولین رویداد هم افزایی مدیریت ایران 1401 محل شبستان مصلی امام خمینی در تهران از تاریخ 2 الی 4 مرداد ماه 1401 در نظر گرفته شده بود همچنین میهمانان این رویداد از تمامی سازمان ها، وزارتخانه ها و ارگان های دولتی و خصوصی بوده که توانستند با صاحبان کسب و کارها و بخش خصوصی آشنا شوند همچنین در روز دوم این نمایشگاه ریاست محترم جمهوری جناب آیت الله سید ابراهیم رییسی در این رویداد حاضر شدند.

شرکت جامع پرداز دانا(آریاداناک) در حوزه کارآفرینی و اشتغال در راستای ایجاد، حفظ و توسعه بازار در اولین رویداد هم افزایی مدیریت ایران 1401 حضور داشته و توانست با بسیاری از شرکت ها و موسسات جلساتی در خصوص همکاری های مشترک تشکیل دهد.

برگزاری اولین رویداد هم افزایی مدیریت ایران 1401 می تواند با همت دولت، نقطه عطفی برای نگاه ویژه به بخش خصوصی و ارائه راهکارها و رفع چالش ها باشد.