نمایشگاه

تبلیغات دومین نمایشگاه اختصاصی ایران در سوریه

تبلیغات دومین نمایشگاه اختصاصی ایران در سوریه

به گزارش مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی آریاداناک ، از دمشق تابلو‌های تبلیغات دومین نمایشگاه اختصاصی ایران در سوریه، در شهر دمشق جلب توجه می‌ کند.

قرار است این نمایشگاه با حضور سید رضا فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت کشورمان دوشنبه در مرکز نمایشگاه‌ های بین المللی دمشق گشایش یابد. در این نمایشگاه ۵ روزه که با همکاری وزارت صمت ایران و وزارت اقتصاد و تجارت خارجی سوریه برگزار می‌ شود ده‌ ها شرکت متخصص ایرانی افزون بر یکصد و پنچاه نفر از سرمایه گذاران و صاحبان صنایع کشورمان حضور خواهند داشت.

شرکت‌ های تجهیزات بیمارستانی و پزشکی، دارو و درمان، صنعت ساختمان، معماری، کشاورزی، دام و طیور، نفت گاز و پتروشیمی، تجهیزات پلیسی و امنیتی، مواد غذایی و آب و برق از کشورمان توانمندی‌ های خود را در این نمایشگاه عرضه می‌ نمایند. صنعت فولاد، انفورماتیک، در و پنجره، آسانسور، تجهیزات فروشگاهی و فروشگاه‌ های زنجیره ای، موتورسیکلت، صنعت خودرو، صنعت نساجی، لوازم خانگی و بانک و بیمه دیگر غرفه‌ های دومین نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران در سوریه را تشکیل می‌ دهند.

برگزاری نشستی با عنوان بررسی فرصت‌ های سرمایه گذاری در سوریه و چشم انداز پیش رو بازرگانان ایرانی از جمله برنامه‌ هایی است که در حاشیه این نمایشگاه برگزار خواهد شد. به گفته برگزارکنندگان این نمایشگاه در چند سالن به مساحت چهار هزار و ۵۹۰ متر مربع برگزار می‌ شود که حضور شرکت‌ های دانش بنیان کشورمان در آن از جایگاه ویژه‌ ای برخودار است.

اگرچه آمار دقیقی از میزان خسارت‌ های وارده در بخش‌های مختلف سوریه در جنگ اعلام نشده، اما برآورد‌ها از رقمی فراتر از هشتصد میلیارد دلار حاکیت دارد.