سوالات فرم همایش و نمایشگاه

در وب سایت روی منوی خدمات ما کلیک کرده و سپس از زیرمنوهای آن گزینه همایش و سمینار یا نمایشگاه را انتخاب نمایید با تکمیل فرم مربوطه و پرداخت آن درخواست شما ثبت می گردد.

پس از ورود به سایت و در هنگام ثبت فرم همایش در همان ابتدا می توانید تمامی مراسم های در حال اجرا را با جزییاتی مانند زمان و مکان برگزاری، سخنرانان، حامیان و … مشاهده نمایید و مراسم مورد نظرتان را انتخاب نموده و فرم شرکت در آن را تکمیل کنید.

بله. با انتخاب هر کدام از همایش های در حال اجرا و تکمیل فرم به درگاه اینترنتی سایت آریاداناک متصل شده و هزینه درخواست خود را آنلاین پرداخت می کنید.

شما به دو روش می توانید از همایش های اجرا شده مطلع شوید:

1)در گالری تصاویر که در صفحه اصلی قرار دارد می توانید آلبوم تصویری همراه با توضیحاتی کوتاه از همایش ها را مشاهده نمایید.

2)در هنگام ورود به منوی همایش و سمینار که در قسمت خدمات ما قرار دارد می توانید هر کدام از همایش هایی که مدنظر بوده انتخاب نموده و اطلاعات و آلبوم تصویری آن را مشاهده نمایید.

در صورتی که نوع برگزاری مراسم به جز حضوری گزینه آنلاین را داشته باشد می توانید از طریق پلتفرم ارتباطی صوت و تصویر که پس از خرید بلیط شرکت در همایش در اختیار شما قرار می گیرد به صورت آنلاین شرکت نمایید.

سبد خرید

محمدحسن قربانی

مدیر اجرایی و عضو هیئت مدیره

  • کاردانی حسابداری
  •  دارای گواهینامه بین المللی از موسسه تجارت و قانون HCLA هلند 
  • کارشناس استخراج ارزهای دیجیتال
  • کارشناس تبلیغات و شبکه های اجتماعی
  • کارشناس حوزه گردشگری و گردشگری سلامت