نمایشگاه

اطلاعیه شصت و دومین نمایشگاه بین المللی بازرگانی دمشق سوریه 1400 – 2021

فرصت-های-تجاری-و-بازاریابی-در-سوریه

به اطلاع کلیه مشارکت کنندگان قطعی در پاویون جمهوری اسلامی ایران در شصت و دومین نمایشگاه بین المللی دمشق-سوریه میرساندکه حسب امریه شماره 694 به تاریخ 2021/07/11 وزارت اقتصاد و تجارت خارجی جمهوری عربی سوریه خطاب به مسئولین سوری، برگزاری شصت و دومین نمایشگاه بین المللی بازرگانی دمشق به زمان دیگری موکول شده است .

به همین منظور طی یک مشورت فوری با شورای عالی سیاست گذاری پاویون جمهوری اسلامی ایران و متعاقبا تشکل شورای اجرایی نمایشگاه به ریاست آقای دکتر زمانی مشاور محترم وزیر و رئیس هیت مدیره و مدیر عامل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ایران مقرر گردید:

با توجه به عدم برگزاری نمایشگاه فوق الاشاره، نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران در تاریخ 24 الی 28 آبان ماه 1400 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی دمشق جایگزین و برگزار گردد. با توجه به اهمیت موضوع، خوشبختانه امکان جانمایی افراد رزرو شده و همچنین ثبت نام جدید نیز ایجاد شده است.

از کلیه مشارکت کنندگان تقاضا دارد در صورتیکه علاقمند به افزایش متراژ غرفه خود هستند مراتب را کتبا به گروه آریاداناک اعلام نمایند. همچنین علاقه مندان می توانند تا 15 مرداد ماه اقدام به رزرو غرفه جهت شرکت در نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران در دمشق سوریه نمایند. از اینکه یک فرصت کم نظیر برای معرفی توانمندی های شرکت های ایرانی در جمهوری عربی سوریه بوجود آمده است خرسندیم و امیدواریم مشارکت کنندگان بتوانند به نحو احسن از این فرصت بهره برداری نمایند.

برای اطلاعات بیشتر و ثبت نام لطفا اینجا کلیک کنید.