اولین رویداد هم افزایی مدیریت ایران 1401

اولین رویداد هم‌ افزایی مدیریت ایران ۱۴۰۱ قصد داشته حلقه اتصالی میان مدیران کشور و شرکت ها، موسسات و گروه‌هایی باشد که دارای الگو، ایده و محصولی برای حل چالش‌های اساسی ایران عزیزمان هستند. این رویداد مبدا تحولی بزرگ در روند حکمرانی و حل نظام مسائل کشور خواهد بود. کارآفرینان و صاحبان کسب و کار به واسطه خدمت، محصول یا الگویی که دارند می‌توانند در بهبود مناسبات حکمرانی نقش آفرین باشند.

برای برگزاری اولین رویداد هم افزایی مدیریت ایران ۱۴۰۱ محل شبستان مصلی امام خمینی در تهران از تاریخ ۲ الی ۴ مرداد ماه ۱۴۰۱ در نظر گرفته شده بود همچنین میهمانان این رویداد از تمامی سازمان ها، وزارتخانه ها و ارگان های دولتی و خصوصی بوده که توانستند با صاحبان کسب و کارها و بخش خصوصی آشنا شوند همچنین در روز دوم این نمایشگاه ریاست محترم جمهوری جناب آیت الله سید ابراهیم رییسی در این رویداد حاضر شدند.

شرکت جامع پرداز دانا(آریاداناک) در حوزه کارآفرینی و اشتغال در راستای ایجاد، حفظ و توسعه بازار در اولین رویداد هم افزایی مدیریت ایران ۱۴۰۱ حضور داشته و توانست با بسیاری از شرکت ها و موسسات جلساتی در خصوص همکاری های مشترک تشکیل دهد.

برگزاری اولین رویداد هم افزایی مدیریت ایران ۱۴۰۱ می تواند با همت دولت، نقطه عطفی برای نگاه ویژه به بخش خصوصی و ارائه راهکارها و رفع چالش ها باشد.

نمایش ویدیو درباره اولین رویداد هم افزایی مدیریت ایران 1401
نمایش ویدیو درباره اولین رویداد هم افزایی مدیریت ایران 1401
نمایش ویدیو درباره اولین رویداد هم افزایی مدیریت ایران 1401
سبد خرید

محمدحسن قربانی

مدیر اجرایی و عضو هیئت مدیره

  • کاردانی حسابداری
  •  دارای گواهینامه بین المللی از موسسه تجارت و قانون HCLA هلند 
  • کارشناس استخراج ارزهای دیجیتال
  • کارشناس تبلیغات و شبکه های اجتماعی
  • کارشناس حوزه گردشگری و گردشگری سلامت