نمایشگاه

برگزاری هم زمان دو نمایشگاه بین المللی تخصصی در نمایشگاه های بین المللی ایران

برگزاری هم زمان دو نمایشگاه بین المللی تخصصی در نمایشگاه های بین المللی ایران

برگزاری هم زمان دو نمایشگاه بین المللی تخصصی در نمایشگاه های بین المللی ایران از تاریخ 12 الی 15 دی ماه 1400 با عناوین “پانزدهمین نمایشگاه بین المللی کالا، خدمات، تجهیزات فروشگاهی و فروشگاه های زنجیره ای” و “هفتمین نمایشگاه بین المللی فرودگاه، هواپیما، پرواز، صنایع و تجهیزات وابسته” می باشد.

نمایشگاه بین المللی کالا، خدمات، تجهیزات فروشگاهی و فروشگاه های زنجیره ای با حضور 132 شرکت در 52 غرفه در مساحتی بالغ بر 9000 متر مربع برگزار می شود. فعالان بخش های مختلف شامل تولیدکنندگان یخچال، قفسه، سبدهای خرید، ویترین، سردخانه، میزصندوق، صندوق، بارکد گیر، ریل میز صندوق، نرم افزارهای صندوق و انبار، دستگاههای کارت خوان و سایر نیازمندیهای فروشگاهها در این نمایشگاه با معرفی کالا و خدمات خود توانمندی های خود را در معرض نمایش و بازدید علاقه مندان قرار میدهند.

لازم به یادآوری است که تعدادی از مشارکت کنندگان در حال حاضر محصولات خود را به کشورهای عراق، سوریه، افغانستان، آذربایجان، پاکستان، ازبکستان، ارمنستان صادر می کنند و این اواخر یکی از شرکتهای بزرگ تولیدکننده تجهیزات فروشگاهی و قفسه های انبار و فروشگاه در نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران در سوریه برای گسترش باز صادرات و امکان همکاری های مشترک برای تولید تجهیزات مورد نیاز بازار سوریه حضور پیدا کرده بود و خوشبختانه به موفقیت هایی نیز دست یافته است. حضور در نمایشگاه بزرگ یوروشاپ در آلمان و معرفی محصولات توسط یکی دیگر از این تولیدکنندگان نیز نشان از کیفیت قابل رقابت محصولات ایران در سطح بین المللی است.

توسعه صنعت فروشگاهی با تشکیل انجمن تجهیزات و ملزومات فروشگاهی

خوشبختانه با تشکیل انجمن تولید کنندگان، صادرکنندگان و خدمات دهندگان تجهیزات و ملزومات فروشگاهی و مجتمع های تجاری ایران، فعالان این صنعت رو به توسعه، امکان فعالیت های برون مرزی را پیدا کرده اند. از سوی دیگر در داخل کشور نیز امکان هدف گذاری و برنامه ریزی کلان را فراهم نموده اند. ساماندهی این صنعت در بخش تولید و جلوگیری از تولید غیر اصولی و استانداردسازی تولیدات نیز از برنامه های جدی انجمن می باشد. همکاری بسیار خوب انجمن با اتحادیه کشوری فروشگاههای زنجیره ای و نشست های عمومی و تخصصی فی مابین موجب شده است که بسیاری از موضوعات در امر تولید وخدمات هدفمند مدیریت شود.

هفتمین نمایشگاه بین المللی فرودگاه، هواپیما، پرواز، صنایع و تجهیزات وابسته

هفتمین نمایشگاه بین المللی فرودگاه، هواپیما، پرواز، صنایع و تجهیزات وابسته نیز با 28 غرفه و 86 شرکت و نمایندگی در 4000 مترمربع فضای نمایشگاهی با حضور و مشارکت سازمان هواپیمایی کشوری، شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، شرکت صنایع هوایی ایران (صها)، شرکت پشتیبانی و نوسازی هلی کوپترهای ایران (پنها)، شرکت ساخت موتورهای توربینی (سمت)، گروه خدمات هوایی پارس،گروه صا ایران، شرکت ملزومات برق، ویستا توربین، بهیار صنعت و بسیاری از شرکت های دولتی و خصوصی با معرفی توانمندیهای خود در این نمایشگاه مشارکت نموده اند. بازدید از این نمایشگاه را به کلیه علاقمندان به صنعت هوانوردی توصیه می کنیم. امیدوارم علاقمندان بتوانند از 12 الی 15 دی ماه از ساعت 8 صبح تا ۳ بعد از ظهر از این نمایشگاه ها بازدید بفرمایند.