نمایشگاه

جاذبه های دیدنی نمایشگاه اکسپو دبی 2020

جاذبه-های-دیدنی-نمایشگاه-اکسپو-دبی-2020

جاذبه های دیدنی نمایشگاه اکسپو دبی 2020 سبب شده تا مسافران از اقصی نقاط جهان علاوه بر استفاده از فرصت های تجاری موجود در نمایشگاه اکسپو و شهر دبی برای گردش و تفریح و گذراندن ایامی خوش در کنار خانواده نیز به بازدید از نمایشگاه اکسپو بیایند.

امروز امارات متحده عربی میزبان نمایشگاه اکسپو دبی 2020 است و در تلاش است تا شگفتی های خود را در جهان رونمایی کند. تاریخ برگزاری نمایشگاه اکسپو دبی 2020 از یکم اکتبر 2021 تا سی و یکم مارس 2022 است.

فراموش نکنید که این نمایشگاه بزرگ ترین رویدادی است که از زمان شروع همه گیری کرونا در سطح جهان برگزار شده است.

نمایشگاه اکسپو دبی 2020 دارای جاذبه های گردشگری فراوان است در این متن در نظر داریم چند مورد از جاذبه های نمایشگاه اکسپو دبی را به شما معرفی کنیم :

تعدادی از جاذبه های دیدنی نمایشگاه اکسپو دبی 2020

– فراهم آوری غذاهای متنوع از بیش از 200 نوع رستوران

– مدرسه نانوایی Bread Ahead جهت آموزش حرفه ای ساخت نان های خوشمزه و شگفت انگیز

– مراسم دو با حضور 192 کشور جهان در نمایشگاه اکسپو دبی 2020

– حضور در لاتیفا به عنوان یک مکان سرگرم کننده در زمینه فضاپیمایی

– تجربه غذاهای فوق العاده در سالن های غذاخوری تالابات

– فرهنگ غذا و موسیقی آفریقا را در Alkebulan تجربه کنید و از غذاهای متنوع آفریقایی لذت ببرید.

– در برنامه مردم و سیاره شرکت کنید و در مباحث چالشی پیرامون آینده سیاره ما بشریت فرهنگ و تمدن ها حضور فعال داشته باشید.

– داستان های جذاب از مورخ معروف شارلز پاپاس را در نمایشگاه اکسپو دبی 2020 از دست ندهید.

– در فعالیت های ورزشی که نمایشگاه نمایشگاه اکسپو دبی 2020 فراهم دیده شرکت نمایید.

– کمتر کسی است که به دلفین ها، این موجودات آبزی باهوش و مهربان عشق نورزد. نمایشگاه اکسپو دبی 2020 میتوانید وقت خود را با این آبزیان مهربان بگذرانید.

– بازهم این شما و غذاهای خوشمزه در نمایشگاه اکسپو دبی 2020. این بار در سالن غذاخوری Rising Flavors که قرار است غذاهایی با طعم خلیج فارس به مشام کشورهای دنیا برسد.

– اگر به صنعت هواپیمایی و مهندسی علاقه مندید نمایشگاه اکسپو دبی 2020 قرار است برای شما این امکان را فراهم کند که با این صنعت و انواع شرکت¬های هواپیمایی بیشتر آشنا شوید.

– اما رسیدیم به یکی از زیباترین بخش های این نمایشگاه یعنی جشنواره نورپردازی شبانه نمایشگاه اکسپو دبی 2020 که با جلوه های زیبا و نورپردازی های منحصر به فرد قرار است زیبایی را برای شما به نمایش گذارد.

– در نمایشگاه اکسپو دبی 2020 ، نیجریه قرار است برای کاهش مشکل گرسنگی در این کشور از تکنولوژی هایی در صنعت کشاورزی و غذایی رونمایی کند که البته جلب حمایت سایر کشورها را نیز به همراه خواهد داشت.

– اگر به جدیدترین و پیشرفته ترین تکنولوژی ها در زمینه انرژی خورشیدی علاقه مند هستید پیشنهاد من این است که حتما سری به غرفه دووا (DEWA)در نمایشگاه بزنید تا با جدیدترین تکنولوژی ها در این زمینه آشنایی پیدا کنید.

– سوق الشناصیه دارای طیف وسیعی از صنایع دستی است فراموش نکنید که حتما سری به این غرفه بزنید.

– علاقه مند به موسیقی هستید و جایگاه خود را در این نمایشگاه پیدا نمیکنید؟ اشتباه نکنید نمایشگاه اکسپو دبی 2020 قرار است با انواع ریتم های موسیقی شما را دور دنیا سفر دهد.

– غرفه آمریکا را از دست ندهید، شرکت SpaceX قرار است نماینده این کشور در نمایشگاه اکسپو دبی 2020 باشد و جدیدترین تکنولوژی های خود را به نمایش گذارد

– شرکت در انجمن ماهانه شاعران؛ قرار است شاعران مشهور و نوظهور از عربستان سعودی، کشورهای خلیج فارس و جهان عرب همگی با هم به مدت دو ساعت یک شب موسیقی و شعر با هنرمندی گروه موسیقی KSA را به اجرا درآورند.

اما اگر مشتاق این شدید که از این نمایشگاه بازدید بعمل آورید باید به شما این خبر خوش را بدهم که گروه آریاداناک مجری رسمی برگزاری تورهای اعزام و پذیرش هیات تجاری از طرف سازمان توسعه تجارت قرار است تا پایان نمایشگاه تورهای ویژه و اختصاصی به منظور بازدید از نمایشگاه اکسپو دبی 2020 برگزار نماید و شما رابه دیدنی ترین و باشکوه ترین جای دنیا در چند سال اخیر ببرد.