نمایشگاه

سالار عقیلی در اکسپو دبی روی صحنه می‌ رود

سالار-عقیلی-در-اکسپو-دبی-روی-صحنه-می‌-رود

سالار عقیلی در اکسپو دبی روی صحنه می‌ رود؛ او به همراه ارکستر ملی ایران در جریان نمایشگاه اکسپو دبی به مدت دو شب از ساعت 17:30 الی 19:30 در دو محل دبی میلینیوم آمفی‌تئاتر و الوصل پلازا به روی صحنه می رود.

کنسرت موسیقی سالار عقیلی با همراهی مصطفی راغب، دیگر خواننده ایرانی با اجرای قطعاتی از موسیقی ایرانی و عرب در دبی میلینیوم آمفی‌تئاتر از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه تا ۱۹ و ۳۰ دقیقه ۱۷ بهمن ماه برپا می شود.

دیگر اجرای عقیلی با عنوان «شب ایران» (جشن های روز ملی ایران) نیز هفتم فوریه (۱۸ بهمن ماه) در مکان الوصل پلازا برگزار خواهد شد.

اکسپو دبی تا ۳۱ مارس سال ۲۰۲۲ با حضور بیش از ۱۹۰ کشور از جمله ایران ادامه خواهد داشت.

مرکز خبری آریاداناک به نقل از دکتر قربانعلی تنگ شیر، مدرس دانشگاه: در ایام دهه فجر ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ مراسم روز ملی ایران در بزرگترین رویدادهای نمایشگاهی با حضور رئیس‌ جمهور ایران و همراهان در دبی برگزار خواهد شد. حدود ۹ هفته از برگزاری نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۰ دبی می‌ گذرد هجوم بازدیدکنندگان این نمایشگاه را هر روز پررونق تر می کند طبق آخرین آمار در این مدت حدود ۱۴۸ میلیون نفر به صورت مجازی از پاویون و فضاهای نمایشگاه بازدید کرده و بیش از سه میلیون نفر به صورت حضوری به نمایشگاه آمده اند.

شعار امسال اکسپو ۲۰۲۲ با عنوان (ارتباط ذهن ها و خلق آینده) و سه تم اصلی 1-فرصتها 2-تحرک و پویایی 3-پایداری، همگی می توانند به ملت‌ های جهان در کمک به یکدیگر یاری نمایند.

دکتر قربانعلی تنگ شیر، مدرس دانشگاه در ادامه افزود: برای مسیر جهانی‌ شدن باید از تمام ظرفیت های صادراتی کشور از جمله فرش، خاویار، صنایع دستی، سوغات و غذاهای متنوع ایرانی برای جلب توریست و تجارت بین‌ المللی استفاده کرد؛ باید از ظرفیت‌ های زنجیره انسانی در ۵ قاره زمین بهره برد البته با استفاده از کارشناسان خبره که بتوانند خوب صحبت کنند و خوب نیز بیان کنند تا ایران با شاخص های ارزشمند خود در زمینه های فرهنگی اقتصادی، گردشگری، بهتر و بیشتر به مردم جهان شناسانده شود.