نمایشگاه

مجری نمایشگاه در جذب بازدیدکننده حرفه ای چه نقشی دارد؟

مجری نمایشگاه در جذب بازدیدکننده حرفه ای چه نقشی دارد؟

مجری نمایشگاه در جذب بازدیدکننده حرفه ای چه نقشی دارد؟ این سوالی است که تمامی شرکت کنندگان در نمایشگاه می خواهند پاسخ آن را بدانند تا نمایشگاه تاثیر و نقش بهتری در معرفی کسب و کارشان داشته باشد.

جذب بازدیدکننده نمایشگاهی در نمایشگاه های تجاری مانند شرکت در یک جنگ تمام عیار است. در میان صدها غرفه ای که در نمایشگاه ها وجود دارد شما به عنوان مجری برای جذب بازدیدکننده حرفه ای، وظیفه ای دشوار دارید.

شما برای دریافت توجه بیشتر نیاز دارید تا از غرفه تا مسئولین غرفه را به شکلی مناسب و حرفه ای سازماندهی کنید. در این مقاله به این موضوع می پردازیم.

یک تیم حرفه ای

مجری نمایشگاه برای جذب بازدیدکننده نمایشگاهی باید عملکردی حرفه ای ارائه دهد.

نخستین گام در این راستا تشکیل یک تیم حرفه ای است. افراد منتخب در تیم های مختلف باید در حوزه ی خود اطلاعات و تجربه ی کافی داشته باشند. مدیریت ظاهر نیز بسیار ارزشمند است. یک یونیفرم زیبا با رنگ های مرتبط با موضوع نمایشگاه طراحی کنید و برای هر یک از اعضای تیم یک کارت شناسایی طراحی کنید. این امر باعث می شود حرفه ای تر دیده شوید.

جذب بازدیدکننده نمایشگاهی با استفاده از تصاویر و پوسترها

یک نمایشگاه حرفه ای بدون تصاویر و پوسترهای خیره کننده بسیار خسته کننده خواهد بود. جذب بازدیدکننده نمایشگاهی از راه تصاویر ساده ترین راه ممکن است. از طراحان حرفه ای برای نمایش ایده ها و همچنین اهداف نمایشگاه استفاده کنید. بازدیدکننده های حرفه ای نیاز دارند تا اهداف و آینده را به روشنی ببینند پس به صورت هدفمند از تصویر، استندها و پوسترها استفاده کنید.

پذیرایی یک راه جلب توجه

جذب بازدیدکننده نمایشگاهی از طریق پذیرایی شاید به نظر ایده ی بی ارزشی به نظر بیاید اما این ایده همچنان در سراسر جهان کاربردی است.

این استراتژی به شما و شرکت کنندگان در نمایشگاه فرصت می دهد که زمان بیشتری را با بازدیدکنندگان بگذرانید. در این زمینه شکلات و یا غذاهای لقمه ای بهترین پیشنهادات هستند. هر چه افراد زمان بیشتری را در نمایشگاه شما بگذرانند، آوازه ی آن بیشتر در منطقه می پیچد.

تاثیر عروسک های نمادین در جذب بازدیدکننده نمایشگاهی

برای جذب بازدیدکننده نمایشگاهی، نمادسازی از سوی مجری نمایشگاه بسیار مهم است. نماد نمایشگاه خود را مشخص کنید و سپس آن را به صورت های مختلف در معرض نمایش قرار دهید.

یکی از بهترین کارهای نمایشی، استفاده کردن از عروسک های نمادین است که در ورودی و یا نزدیک اطلاعات نمایشگاه در حال حرکت هستند. بگذارید نمادها در ذهن مخاطبان بمانند و آن ها را کنجکاو کند. این نمادها اگر به صورتی هوشمندانه انتخاب شوند، حامل اطلاعات نیز خواهند بود.

البته که ایده های خلاقانه تری نیز برای جذب بازدیدکننده نمایشگاهی وجود دارد که بنا بر شرایط می توانید استفاده کنید. به عنوان مثال در یک نمایشگاه دامپزشکی، حیوانی خاص به عنوان نماد انتخاب شد. آن ها تعدادی از همان حیوان را در یک غرفه ی مرکزی به نمایش گذاشتند. سعی کنید در مورد نمادها خلاق باشید و در ذهن مخاطب بمانید.

جذب بازدیدکننده نمایشگاهی با بازدیدکننده های بیشتر

درباره ی استفاده از غذاها و تاثیر آن در جذب بازدیدکننده نمایشگاهی صحبت کردیم. شما می توانید از هر ایده ی خلاقانه ی دیگری استفاده کنید تا نمایشگاه شما شلوغ تر شود. همین که افراد بیشتری به نمایشگاه شما بیایند، افراد دیگر نیز به آمدن ترغیب می شوند.

شما می توانید افراد مشهور را برای سخنرانی دعوت کنید و یا دوره های آموزشی چند ساعته برگزار کنید و مدرک بدهید. مهم نیست چه ایده ای را اجرایی می کنید، فقط افراد زیادی را به نمایشگاه بیاورید.

جمع بندی

حال تا حدودی پاسخ سوال مجری نمایشگاه در جذب بازدیدکننده حرفه ای چه نقشی دارد؟ را دریافتیم؛ مجریان حرفه ای نمایشگاه تخصص و تجربه ی کافی برای به وجودآوردن بهترین تجربه برای شرکت کنندگان و بازدیدکنندگان را دارند. در این مقاله درباره ی جذب بازدیدکننده نمایشگاهی و تاثیر مجری نمایشگاه بر آن صحبت کردیم.

ما نشان دادیم که یک مجری با سابقه از چه ترفندهایی برای جذب بازدیدکننده استفاده می کند. با تمام وجود همچنان قدرت خلاقیت حرف اول را در این راستا می زند.