نمایشگاه

معرفی جذاب‌ ترین پاویون‌ ها در اکسپو 2020 دبی

معرفی جذاب‌ ترین پاویون‌ ها در اکسپو 2020 دبی

معرفی جذاب‌ ترین پاویون‌ ها در اکسپو 2020 دبی می تواند هم برای بازدید کنندگان و هم برای افرادی که اخبار و تصاویر و فیلم های نمایشگاه اکسپو 2020 دبی را دنبال می کنند جذاب باشد؛ این که کدام کشور و کدام پاویون از معماری و تکنولوژی و مراسماتی همچون موسیقی، نمایش، غذا و… بهتری ارائه می دهند می تواند برای همگان دیدنی و جذاب باشد

ما قصد داریم در این مقاله به معرفی جذاب‌ ترین پاویون‌ ها در اکسپو 2020 دبی پرداخته ایم تا افرادی که قصد سفر به دبی و بازدید از نمایشگاه اکسپو 2020 دبی را دارند و افرادی که علاقه مند به شنیدن و خواندن در خصوص اکسپو هستند با آن آشنا شوند.

با شرکت 192 کشور در اكسپو ٢٠٢٠ دبى كه هر كدام داستان متفاوت خود را دارند، بازدیدکنندگان اکسپو جهان را در یک سفر چند روزه می توانند از نزدیک ببینند و گویی به چندین کشور سفر کردند.

و اما لیست جذاب‌ ترین پاویون‌ ها در اکسپو 2020 دبی

بلژیک در نمایشگاه اکسپو 2020 دبی

پاویون بلژیک قطعا به شهرت خود به عنوان نیروگاه تحرک اروپایی عمل کرده است. با یک نمایشگاه 500 متر مربعی که به بازدیدکنندگان بینشی از نوآوری‌ های بلژیکی و همچنین کیوسکی از غذاهای لذیذ بلژیکی را ارائه می‌ دهد، این غرفه مطمئنا یکی از مواردی است که در طول مدت اکسپو بايد به آن سرى بزنيد. نمای بیرونی سرسبز آن مدافع ايده بیومیمیک است؛ مفهومی که به موجب آن راه حل‌ های مسائل امروزی از طبیعت الگوبرداری می‌ شود.

کوبا در نمایشگاه اکسپو 2020 دبی

موسیقی رومبا، ماشین‌ های قدیمی، سواحل پر شور کوبا به چیزهای زیادی معروف است و یکی از موارد مورد علاقه ما نوشیدنی مخلوط خاصی است که به منوی بارها در سراسر جهان راه یافته است.
به پاویون کوبا در نمایشگاه اکسپو 2020 بروید و نسخه‌ ای از نوشیدنی شیرین و نعنایی را امتحان کنید و در عین حال با تاریخچه پایتخت نیشکر جهان از طریق یک بازی مشترک آشنا شوید.
همچنین می‌ توانید رقص چاچا چاچاه نمادین این کشور را در یک تجربه واقعی نشاط‌ آور آمریکای جنوبی یاد بگیرید.

پاویون-کوبا-در-نمایشگاه-اکسپو-دبی

مصر در نمایشگاه اکسپو 2020 دبی

مصر خانه یکی از بزرگترین شگفتیهای جهان است. در واقع، از تاریخ غنی و شگفتی‌ های باستانی گرفته تا شاهکارهای معماری مدرن آن مسافران کنجکاو را با حس ماجراجویی جذب کرده است. بنابراین منطقی است که پاویون مصر در نمایشگاه اکسپو 2020 دبی نیز همین کار را انجام دهد. غرفه مصر که ترکیبی جذاب از باستان و مدرن است، سفری به گذشته در زمان و همزمان به آینده است.

این پاویون ساخته شده با بیش از 10 کیلوگرم طلای جامد و سنگ های قیمتی، ماکت ماسک طلایی نمادین پادشاه مصر توت عنخ آمون را باید ببینید، در حالی که نمی‌ خواهید سه تابوت ماکتی را که می‌ توانستند پادشاه پسر را در خود جای دهند، از دست بدهید. مجموعه‌ ای از نمایشگرهای تعاملی همچنین رشد فناوری و اقتصادی کشور را نشان می‌ دهد، در حالی که یک راهنمای تور مجازی بازدیدکنندگان را مشغول نگه می‌ دارد و بیشتر درخواست می‌ کند. به جز جابجایی اهرام، این طعم واقعی مصر جدید است.

پاویون-مصر-در-نمایشگاه-اکسپو-2020

جامائیکا در نمایشگاه اکسپو 2020 دبی

در اين پاویون، کانتینرهای حمل و نقل در پاویون خودجوش خیابانی به سبک مهمانی جامائیکا در مرکز صحنه قرار می‌ گیرند. در اطراف پرسه بزنید و با برخی از بزرگترین ورزشکاران کشور ملاقات كنيد، در حالی که از داستان‌ ها و هنر و تاریخ غنی کشور لذت می‌ برید، مى‌ توانيد قهوه ناب جامائیکایی را نيز امتحان كنيد.

در استودیو موسیقی، می‌ توانید به آثار برخی از مهم‌ ترین هنرمندان جزیره کارائیب – از جمله باب مارلی – گوش دهید.

پاویون جامائیکا در اکسپو 2020 دبی

لوکزامبورگ در نمایشگاه اکسپو 2020 دبی

فضای لوکزامبورگ كه یکی از جذاب‌ ترین غرفه‌ های بصری اکسپوست، به گونه‌ ای طراحی شده است که ایده‌ های باز بودن آنها را منعکس کند و به شکل روبان موبیوس و شمايلى بی‌نهایت، طراحی شده است.

اگر هم حوصله پایین رفتن از پله‌ها را ندارید، مى‌ توانيد از سرسره ای استفاده کنید که مستقیماً شما را به طبقه همکف پاویون می‌ فرستد!

در واقع، این تنها پاویونی است که این جایگزین بى‌ نظير را برای پایین رفتن از پله‌ ها ارائه می‌ دهد و ما همه عاشق چنين نوآوری‌ هايى هستیم!

پاویون لوکزامبورگ در اکسپو دبی

موناکو در نمایشگاه اکسپو 2020 دبی

علم شاخصه‌ اى است که هر غرفه به روشی شامل آن می‌ شود و در مورد موناکو، این کشور کوچک از یک کالیدوسکوپ برای کشف تاریخ غنی هنر، فرهنگ و نوآوری موناکا استفاده کرده است.

فقط با نگاه کردن به اطراف، بازدیدکنندگان می‌ توانند به تاریخ موناکو پى ببرند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد جنبه طبیعی پديده ها، می‌توانید از “باغ فرصت‌ ها”ى پاویون بازدید و خود را در آب و هوای آفتابی کشور غوطه‌ ور کنید.

پاویون موناکو در اکسپو 2020

کره جنوبی در نمایشگاه اکسپو 2020 دبی

مانند بسیاری از موارد دنیای اطراف ما، زیرساخت های اطراف پاویون کره جنوبی با گذشت زمان تغییر می کند. در طول روز، رنگ‌ های روشن قرمز و زرد ساختار چادر مانند را روشن می‌ کند، اما در غروب، پاویون رنگ جدیدی به خود می‌ گیرد و نور‌های آبی و صورتی آسمان شب را روشن می‌ کنند.

در داخل این نمایشگاه، بازدیدکنندگان می‌ توانند پیاده‌ روی‌ های شگفت‌ انگیز را تجربه کنند که در آن می‌ توانید پیشرفت‌های کره جنوبی در علم و فناوری را از طریق واقعیت افزوده تجربه کنید.

پاویون کره جنوبی در نمایشگاه اکسپو 2021 دبی

مجارستان در نمایشگاه اکسپو 2020 دبی

در اين پاویون جذاب مى‌ توانيد در اتاقى شگفت انگيز با نماهاى الماس نشان و آويزه‌ هاى كريستالى عكس‌ هاى خارق‌ العاده بگيريد و در اتاقى كه سرشار از توپ‌ هاى مخصوص است، بدون حتى يك قطره آب و زير نمايشگرى گنبدى شكل شنا كنيد!

پاویون مجارستان در اکسپو دبی 2021

شما هم می توانید تا پایان نمایشگاه اکسپو 2020 دبی تور تفریحی و تجاری خود را در منوی اعزام و پذیرش هیئت تجاری ملاحظه نموده و درخواست سفر خود برای دیدن جاذبه های نمایشگاه اکسپو 2020 را برای آریاداناک ارسال بفرمایید.