نمایشگاه

برگزاری نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران در سوریه در ۲۴ آبان سال جاری

برگزاری نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران در سوریه در ۲۴ آبان سال جاری

معاون وزیر و رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران از برگزاری نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران در سوریه در ۲۴ آبان سال جاری خبر داد و گفت: این رویداد فرصت مناسبی برای معرفی ظرفیت‌ ها و توانمندی های تولیدی و خدماتی کشورمان در بازار سوریه محسوب می‌ شود.

حمید زادبوم با بیان این خبر اظهار داشت: بر اساس مصوبات ستاد توسعه همکاری‌ های اقتصادی ایران و سوریه قرار است این نمایشگاه توسط شرکت سهامی نمایشگاه‌ های بین‌ المللی ایران و با مشارکت و همکاری سازمان توسعه تجارت ایران، اتاق مشترک بازرگانی ایران و سوریه، وزارت امورخارجه و ستاد توسعه همکاری‌ های ایران و سوریه و دیگر دستگاه‌ های دست اندرکار برگزار شود.

وی افزود: این رویداد بزرگ نمایشگاهی طی ۵ روز توانمندی‌ های ایران در زمینه‌ های مختلف با حضور شرکت‌های توانمند و معتبر ایرانی در زمینه‌ های کالا و خدمات فنی و مهندسی را در معرض بازدیدکنندگان، فعالان اقتصادی و تجاری و نهادهای دولتی سوریه و همچنین مصرف‌ کنندگان محصولات صادراتی ایران در بازار سوریه قرار می‌ دهد.

زادبوم ادامه داد: با توجه به‌ توافقات قبلی شرکت سهامی نمایشگاهی با طرف سوری خود، مشارکت‌ کنندگان در این نمایشگاه از تخفیفات ویژه برخوردار خواهند بود.

معاون وزیر و رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران اضافه کرد: با توجه به ‌اهمیت بازار سوریه و نیازمندی‌ های مختلف این کشور، حضور در این نمایشگاه فرصت مناسبی برای شرکت‌ های ایرانی جهت ارائه محصولات و توانمندی‌ های تولیدی و خدماتی صادراتی خود به طرف‌ های سوری قلمداد می‌ شود، همچنین ارزیابی و شناخت ویژگی‌ ها و شرایط حاکم بر بازار سوریه و سلائق و علائق مصرف‌ کنندگان این کشور و مذاکره با طرف‌ های سوری از دیگر ویژگی های مثبت این رویداد است.

وی بیان داشت: بر اساس برنامه‌ ریزی‌ های به عمل آمده، این نمایشگاه با حضور یکی از وزرای کشورمان و دیگر مسئولان عالی‌ رتبه از نهادهای دست اندرکار افتتاح می‌ شود.

زادبوم با اشاره به تشکیل کمیته هماهنگی برگزاری نمایشگاه اختصاصی ایران در سوریه به منظور هماهنگی و هم‌‎ افزایی میان دستگاه‌ های دولتی و همچنین بخش خصوصی، بر عزم جدی دستگاه‌ های مذکور جهت برگزاری مطلوب این نمایشگاه تاکید کرد.

برگزاری نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران در دمشق سوریه 2021-1400

در این نمایشگاه، در‌ گروه های کالایی‌ زیر‌ می‌توان‌ مشارکت‌ نمود:‌

صنعتی‌، تولیدی، کشاورزی، موادغذایی، نساجی، نفـت،‌ گاز و پتروشیمی، آرایشی‌ و‌ بهداشتی، پزشکی، صنـعت، آب،‌‌ بـرق،‌ گاز،‌ مخابرات‌،‌ صدور خدمات‌ فنی‌ و‌ مهندسی،‌ آموزش‌ و‌ پژوهش،‌‌ مـواد و‌ مصالح‌ ساختمانی،‌‌ تاسیسات‌ سرمایشی‌ و گرمایشی،‌‌ صنعت‌ احداث ‌و‌ انرژی‌،‌ فنـاوری‌ های ‌نوین‌‌ مسکن‌ و‌ ساختمان‌،‌ چـوب ‌و‌ کاغذ‌،‌ ایزولاسیون، شوینده‌ ها، خودرو، بـانک ‌و‌ بیمه‌، در و پنجره، الکترونیک ‌و کامپیوتر، تجهیزات ورزشی، لوازم خانگی، مبلمان منزل و اداری، یراق آلات، کف پوش، شیرینی و شکلات و نان، حمل و نقل، چاپ و بسته‌ بندی، ‌مجتمع‌ های ‌تجاری ‌و فروشگاه‌ ها‌ و‌ رستوران‌های‌ بـزرگ‌ و‌ زنجیره‌ ای، لوله‌ و‌ اتصالات،‌ فناوری‌ های‌ نوین، ‌تجهیزات‌ پزشکی ‌وبیـمارستانی، دارو و درمان، رنگ و رزین، متالوژی، تجهیزات صنعت هوانوردی، لوستر و چراغ و سایر توانمندی ها و فعالیت های مرتبط.

آخرین مهلت تکمیل ثبت‌نام در این نمایشگاه 15 شهریور ماه سال جاری بوده و حضور در این نمایشگاه با توجه به توافق شرکت سهامی نمایشگاهی بین المللی ایران و طرف سوری با حداقل هزینه ها خواهد بود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در سایت آریاداناک در قسمت فرم نمایشگاه اطلاعات لازم را کسب نمایید همچنین شما می توانید از طریق شماره تلفن 91017711-021 با واحد پشتیبانی ارتباط برقرار نمایید.

برای اطلاعات بیشتر و ثبت نام لطفا اینجا کلیک کنید.