آزمون کاربر ICDL

2,500,000 
آزمون کاربر ICDL
زمان: 00:31:15
25 سوال
21 شرکت کننده
2,500,000 

آزمون کاربر ICDL یا International Computer Driving License که به معنای مهارت کار با کامپیوتر بوده و توسط آموزشگاه فنی و حرفه ای جامع پرداز دانا(آکادمی آریاداناک) با ارائه مدرک معتبر و قابل استعلام برای استخدام در شرکت ها و سازمان ها برگزار می گردد.

دوره کاربر ICDL یک استاندارد بین المللی در مهارت های کاربردی کامپیوتر است. این برنامه یک گواهینامه با کیفیت بالا و معتبر در سطح بین المللی است که توسط متخصصان دانشگاهی و بین المللی از سراسر جهان طراحی، ارزیابی و تأیید شده است.

به این مهارتها در داخل اروپا ECDL و در خارج اروپا ICDL گفته می شود. گواهینامه کاربر ICDL مدرکی معتبر و مورد تایید ۱۴۹ کشور جهان، سازمان های بین المللی، ادارات و … است. این استاندارد پس از گذراندن ۷ مرحله آموزش به کاربر داده خواهد شد. در حال حاضر مهارت های هفت گانه رایانه به مدرک استانداردی تبدیل شده که در کشورهای غیراروپایی کاربرد دارد و برنامه درسی آن مشابه دروس ECDL است.

بنیاد گواهینامه اروپایی راهبری کامپیوتر، برنامه درسی را تعیین کرده و آن را دائما به روز رسانی می کند تا اطمینان حاصل شود که دروس آن با دنیای کار و پیشرفت های انجام شده در زمینه فناوری هماهنگ است. میزان پذیرش ICDL در کشورها، به طور روز افزونی در حال رشد است و در حال حاضر بسیاری از افراد و شرکت ها، این گواهینامه را معیاری برای سنجش مهارت های کامپیوتری می دانند.

سازمان های حمایت کننده از گواهینامه کاربر ICDL در بخش وسیعی از صنعت و دانشگاه فعالیت می کنند؛ علاوه بر آن، این گواهینامه مورد حمایت اتحادیه اروپاست که استانداردها و سطح کیفیت را در سراسر اروپا تضمین می کند.

فراگیر پس از گذراندن دوره آموزشی کاربر ICDL، با شرکت در آزمون عملی و کتبی که توسط سازمان آموزش فنی حرفه ای کشور برگزار می شود، در صورت کسب حد نصاب نمره قبولی موفق به اخذ گواهینامه مهارت در این حرفه می شود.

دانلود جزوه دوره آموزشی کاربر ICDL

فیلم آموزشی شرکت در آزمون


سبد خرید

محمدحسن قربانی

مدیر اجرایی و عضو هیئت مدیره

  • کاردانی حسابداری
  •  دارای گواهینامه بین المللی از موسسه تجارت و قانون HCLA هلند 
  • کارشناس استخراج ارزهای دیجیتال
  • کارشناس تبلیغات و شبکه های اجتماعی
  • کارشناس حوزه گردشگری و گردشگری سلامت