آموزش

آزمون حسابدار حقوق و دستمزد با مدرک فنی و حرفه ای

آزمون حسابدار حقوق و دستمزد با مدرک فنی و حرفه ای

آزمون حسابدار حقوق و دستمزد با مدرک فنی و حرفه ای توسط آموزشگاه فنی و حرفه ای جامع پرداز دانا(آکادمی آریاداناک) با ارائه مدرکی معتبر و قابل استعلام برای استخدام در شرکت ها و سازمان ها برگزار می گردد.

حقوق و دستمزد از جمله مباحث مهم در حسابداری می باشد، که تمامی کسب و کارها درگیر آن می باشند. تسلط کامل بر محاسبه حقوق و مزایا می تواند شانس استخدام یک حسابدار را افزایش دهد.

حقوق و دستمزد و حسابداری آن درهمه بنگاههای اقتصادی ساری و جاری میباشد و با توجه به اهمیت حسابداری حقوق و دستمزد، لازم است حسابدار علاوه بر حسابداری حقوق و دستمزد، نسبت به قوانین وزارت کار، قوانین بیمه تامین اجتماعی و قوانین مالیاتی حقوق اشراف کافی داشته باشد.

هریک از موارد فوق در شرکتهای و موسسات بزرگ به تفکیک و توسط واحد های جداگانه انجام میشود ولی در شرکتها و موسساتی که دارای پرسنل کمتری هستند، این وظیفه به حسابدار محول میشود.

برای شرکت در آزمون حسابدار حقوق و دستمزد با مدرک فنی و حرفه ای اینجا کلیک کنید.

حسابدار حقوق و دستمزد کسی است که پس از گذراندن دوره‌های آموزشی لازم، توانایی محاسبه حقوق و دستمزد و تنظیم گزارش‌ های لازم را با توجه به اصول و مفاهیم حسابداری، قوانین جاری و اطلاعات فردی کارکنان داشته باشد.

پس کسانی که در رشته‌های امور مالی مشغول به تحصیل می‌باشند و در شرکت‌ها و کارخانه‌ها مشغول به کار هستند ضروری است بر این دوره تسلط داشته باشند.

با توجه به اینکه بسیاری از فارغ التحصیلان رشته حسابداری و یا علاقه مندان به این حوزه قبلا به صورت تئوری و عملی حسابدار حقوق و دستمزد را آموزش دیده اند و تمایل دارند تا مدرک معتبر و قابل استعلامی به منظور استخدام، ارتقا جایگاه شغلی و رزومه سازی اخذ نمایند، آموزشگاه فنی و حرفه ای جامع پرداز دانا(آکادمی آریاداناک) این فرصت را فراهم کرده که تمام افراد با انگیزه و علاقمند، بتوانند به صورت رایگان جزوه آموزشی حسابداری حقوق و دستمزد را مطالعه نموده و در آزمون حسابدار حقوق و دستمزد که به صورت آنلاین برگزار می گردد، شرکت نمایند.

ویژگی های مدرک آموزشگاه فنی و حرفه ای جامع پرداز دانا

  • مدرک فنی و حرفه ای برای استخدام سازمانها و شرکت های دولتی و خصوصی معتبر است.
  • می توانید اعتبار آموزشگاه صادرکننده (جامع پرداز دانا) را از سایت سازمان فنی و حرفه ای استان تهران استعلام بگیرید.
  • شناسه گواهی نامه در وب سایت آموزشگاه قابل استعلام است.
  • مدرک به صورت آنی پس از قبولی در آزمون در پروفایل کاربری شما قرار می گیرد همچنین نسخه فیزیکی آن تا نهایتا ۱۰ روز پس از صدور به آدرس درخواستی ارسال می گردد.

فراگیر پس از آموزش حسابداری حقوق و دستمزد، با شرکت در آزمون عملی و کتبی که توسط سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور برگزار می شود، در صورت کسب حد نصاب نمره قبولی موفق به اخذ گواهینامه مهارت در این حرفه می شود.

برای شرکت در آزمون حسابدار حقوق و دستمزد با مدرک فنی و حرفه ای اینجا کلیک کنید.