نمایشگاه

هماهنگی با تجار عراقی برای حضور در دومین نشست B۲B و شوروم ایران و عراق

هماهنگی-با-تجار-عراقی-برای-حضور-در-دومین-نشست-B۲B-و-شوروم-ایران-و-عراق

به گزارش پایگاه خبری مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی آریاداناک، در پی سفر جناب آقای اصغر عباسپور، رئیس موسسه تسهیلگران تجارت فکر فردا و مجری دومین نشست B۲B و شوروم ایران و عراق، به اربیل، جهت انجام هماهنگی های نهایی برای برگزاری این نشست، جلسات متعددی با تجار مدعو برگزار گردید و حضور این تجار جهت انجام مذاکرات تجاری با هیأت ایرانی در ۲۹ و ۳۰ دی ماه در اربیل قطعی شد. اخبار مرتبط با این نشست تخصصی تجاری از طریق همین وبسایت به اطلاع خواهد رسید.

جلسه هماهنگی با کاک یشار مقصود از تجار بزرگ موادغذایی عراق، مدیر کارخانه صنایع غذایی آلین عراق، جهت حضور در “دومین نشست تجاری B۲B و شوروم ایران و عراق” که در ۲۹ و ۳۰ دی ماه در اربیل عراق برگزار خواهد شد همچنین از جناب آقای کامران علی یکی از تجار بزرگ و توانمند سلیمانیه جهت حضور در این نشست تجاری نیز دعوت به عمل آمده است.

برای اطلاع از سایر تاجران عراقی حاضر در این نشست تجاری مشترک می توانید اینجا کلیک کنید.

تاریخ مورد نظر جهت اعزام هیات تجاری به دومین نشست تجاری B2B ایران و عراق سه شنبه ۲۸ دی و تاریخ برگشت جمعه ۱ بهمن ۱۴۰۰ می باشد.

شایان ذکر است از طریق حضور میدانی و همکاری با تشکل های بخش خصوصی و دولتی عراق تجار تراز اول اقلیم کردستان عراق شناسایی شده و با شناخت دقیق از حوزه فعالیت تجاری مذکور از ایشان جهت حضور در این فروم تجاری دعوت به عمل آمده است.

داوری اتاق بازرگانی ایران و عراق در قراردادهای منعقد شده

اتاق مشترک بازرگانی ایران و عراق در راستای حمایت از اعضا و فعالان تجاری مراتب قبول داوری در قرارداد منعقده با مجری این نشست تجاری را پذیرفته و در صورت مهر و امضای این قرارداد منعقده خدمات حکمیت را اعطا خواهد نمود. همچنین اعضای این اتاق در صورت داشتن عضویت معتبر از یارانه ۲۵۰ دلاری برای اسپانسری ۱۵۰ دلاری در ثبت نام سطح یک و ۱۰۰ سطح دلاری در ثبت نام سطح ۲ برخوردار می گردند.

آخرین مهلت ثبت نام ۱۸ دی ماه ۱۴۰۰ بوده و به دلیل لزوم هماهنگی و ارسال لیست به وزارت امور خارجه، شرکت هواپیمایی و مرز زمینی غیر قابل تمدید می‌ باشد. برای ثبت نام می توانید از طریق منوی هیئت تجاری فرم ثبت نام را تکمیل نموده یا از طریق شماره تلفن 02172084000 با کارشناسان آریاداناک ارتباط بگیرید.