نمایشگاه

دومین نمایشگاه بین المللی ساختمان، مصالح و فناوری Rosbuild2022

دومین نمایشگاه بین المللی ساختمان، مصالح و فناوری Rosbuild2022

دومین نمایشگاه بین المللی ساختمان، مصالح و فناوری Rosbuild2022 از رویدادهای مهم ساخت و ساز و ساختمان سازی در روسیه محسوب می شود و نمایشگاهی پیشرو در امر ساخت و ساز و صنایع وابسته به ساختمان می باشد که از تاریخ یکم تا چهارم مارس 2022 مصادف با 10 الی 13 اسفند ماه 1400 در شهر مسکو روسیه برگزار می گردد. این نمایشگاه به ترویج جدیدترین فناوری ساخت و ساز و مصالح ساختمانی با کیفیت در بازار روسیه کمک می کند.

تولیدکنندگان و توزیع کنندگان مصالح ساختمانی و صنایع وابسته به ساختمان می توانند به صورت رو در رو با خریداران ملاقات کنند و فرصت بسیار مناسبی برای برقراری ارتباطات و همکاری کشورهای مختلف در حوزه ساختمان و صنایع وابسته میباشد. کارشناسان برجسته صنعتی، توزیع کنندگان و تولید کنندگان مواد، تجهیزات و فن آوری در بهترین محل نمایشگاهی گردهم جمع می شوند و تنوع کاملی از مواد و فناوری در زمینه معماری، ساخت و ساز، مواد داخلی سطوح ساختمان و اشیاء طراحی را ارائه می دهند

RosBuild2022 امکان ارتباط مستقیم بین نمایندگان سازمان های دولتی مرتبط و متخصصان صنعت ساخت و ساز را فراهم می کند. این نمایشگاه برای همه فعالان این حوزه مفید بوده و به دستیابی به اهداف پروژه های مختلف ملی و بین المللی کمک می کند همچنین RosBuild یک فرصت منحصر به فرد برای غرفه داران خارجی برای دسترسی به بازار روسیه فراهم می کند. نمایشگاه ساختمان روسیه به شرکت های حاضر در نمایشگاه فرصت ارائه محصولات خود به مخاطبان کارشناس را می دهد. بازدید کنندگان می توانند اطلاعات دقیق و جامعی در مورد آخرین تحولات، روند، خدمات و محصولات بسیاری از مناطق مختلف را بیابند.

2 دیدگاه در “دومین نمایشگاه بین المللی ساختمان، مصالح و فناوری Rosbuild2022

  1. پوریا منفرد گفت:

    سلام و درود تقویم نمایشگاه های خارجی امسالتون مشخص شده از کجا اطلاعات کسب کنیم

    1. کارشناس آریاداناک گفت:

      سلام وقت بخیر .. از نظرات شما متشکریم .. تا حدودی تعدادی از نمایشگاه ها مشخص شده اما برخی دیگر در طول سال اعلام میگردد هم از طریق وب سایت و شبکه های اجتماعی اطلاع رسانی میشه و میتونید از شریق تماس با تلفن 02191017711 واحد نمایشگاه از کارشناسان پشتیبانی اطلاعات لازم رو دریافت کنید..

نظرات بسته شده است.