سوالات مرکز آموزش

آکادمی مهارتی و کاربردی آریاداناک برای افزایش سرعت پاسخگویی به مشتریان با ارائه کد سفارش برای دوره های آموزشی این امکان را به وجود آورده تا در کمترین زمان بتوانید خرید و ثبت دوره های آموزشی خود را پیگیری نمایید.

شما از دو طریق می توانید دوره آموزشی خود را پیدا نمایید:

1)با کلیک روی گزینه مرکز آموزش در منوی وب سایت آریاداناک و جستجوی نام دوره در کادر جستجوگر دوره مورد نظر را بیابید.

2)با کلیک روی گزینه مرکز آموزش و از طریق گروه های آموزشی موجود در وب سایت آریاداناک دوره آموزشی خود را پیدا کنید.

با انتخاب دوره آموزشی یا آزمون آنلاین مورد نظر و ورود/ثبت نام در وب سایت به درگاه اینترنتی آریاداناک متصل شده و پرداخت دوره آموزشی را به صورت آنلاین انجام می دهید.

با کلیک بر روی دوره آموزشی مورد نظر در صفحه دوره می توانید در قسمت بررسی اجمالی توضیحات کلی در مورد دوره آموزشی را ملاحظه نموده و اطلاعات مدرس دوره و برنامه آموزشی آن را مشاهده نمایید.

شما می توانید پس از خرید دوره آموزشی وارد صفحه دوره مذکور شده و در قسمت برنامه های آموزشی به ترتیب سرفصل ها و درس های دوره را کلیک نموده و فایل های دوره را دانلود نموده و فیلم دوره آموزشی را مشاهده نمایید.

با ورود به حساب کاربری در منوی سفارشات می توانید دوره های آموزشی خریداری شده خود را مشاهده نمایید.

برخی از دوره های آموزشی محدودیتی برای آزمون مجدد ندارند ولی برخی از دوره های در صورت عدم موفقیت در آزمون شما مجدد می توانید هزینه آزمون مربوطه را پرداخت نموده و در آن شرکت نمایید.

اکثر دوره های آموزشی که در آکادمی مهارتی و کاربردی آریاداناک قرار داده شده دارای مدارک معتبر داخلی و بین المللی بوده که می توانید اطلاعات این مدارک را از قسمت بررسی اجمالی دوره آموزشی مورد نظر مشاهده نمایید.

سبد خرید

محمدحسن قربانی

مدیر اجرایی و عضو هیئت مدیره

  • کاردانی حسابداری
  •  دارای گواهینامه بین المللی از موسسه تجارت و قانون HCLA هلند 
  • کارشناس استخراج ارزهای دیجیتال
  • کارشناس تبلیغات و شبکه های اجتماعی
  • کارشناس حوزه گردشگری و گردشگری سلامت