نمایشگاه

نمایشگاه Prod Expo 2022 روسیه 18 تا 22 بهمن

نمایشگاه-Prod-Expo-2022-روسیه-18-تا-22-بهمن

نمایشگاه Prod Expo 2022 روسیه 18 تا 22 بهمن ماه سال جاری در شهر مسکو توسط دفتر توسعه صادرات محصولات کشاورزی و صنایع تبدیلی برگزار میشود. جمهوری اسلامی ایران در بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی صنعت غذا، نوشیدنی، محصولات کشاورزی و مواد اولیه غذایی روسیه با عنوان PROD EXPO با مجوز سازمان توسعه تجارت ایران و با حمایت سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران حضور دارد.

نمایشگاه Prod Expo چیست؟

نمایشگاه Prod Expo 2022 روسیه بزرگترین نمایشگاه محصولات غذایی و انواع نوشیدنی در روسیه و اروپای شرقی محسوب می شود. در این نمایشگاه طیف وسیعی از محصولات غذایی و نوشیدنی ها از محصولات رایج وارگانیک تا مواد غذایی حلال و محصولات غذایی برای سبک زندگی سالم ارائه می گردد.

هر ساله 14 درصد محصولات با نوآوری های جدید ارائه شده و برای نخستین بار در نمایشگاه PROD EXPO عرضه می شوند.

در این نمایشگاه تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی در سطوح مختلف از تولیدکنندگان و دارندگان فروشگاه های بزرگ زنجیره ای تا صاحبان رستوران ها و کافه ها از سر تا سر روسیه و سایر کشورها شرکت می کنند.

تجربه حضور در نمایشگاه ثابت کرده که از حضور در نمایشگاه Prod Expo معمولا شرکت کنندگان به اهداف مدنظر خود رسیده اند. چرا که پروداکسپو در حقیقت نقطه آغاز ارتباط با بازار محصولات غذایی روسیه و ورود به آن است.

چرا باید در نمایشگاه Prod Expo 2022 روسیه 18 تا 22 بهمن حضور داشت؟

  • انعقاد موافقت نامه موقت تجارت آزاد بین جمهوری اسلامی ایران با اتحادیه اوراسیا فرصتی طلایی برای صادرکنندگان ایرانی است.
  • در این نمایشگاه می توانید به صورت مستقیم با تولیدکننده و مصرف کننده روسیه ارتباط برقرار کنید.
  • این نمایشگاه بیست و نهمین دوره آن میباشد و از یک اعتبار بین المللی برخوردار است و از 73 کشور دنیا مورد بازدید قرار می گیرد.
  • با توجه به اهمیت نمایشگاه، مجری نمایشگاه اکسپو سنتر مسکو وابسته به اتاق بازرگانی روسیه می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی صنعت غذا، نوشیدنی، محصولات کشاورزی و مواد اولیه غذایی روسیه با عنوان PROD EXPO می توانید به منوی نمایشگاه و فرم درخواست نمایشگاه یا فرم اعزام و پذیرش هیئت تجاری در منوی هیات تجاری مراجعه نمایید همچنین از طریق راه های ارتباطی با کارشناسان آریاداناک در تماس باشید.

2 دیدگاه در “نمایشگاه Prod Expo 2022 روسیه 18 تا 22 بهمن

  1. ابوالفضل حقی گفت:

    سلام برای شرکت در اعزام هیبت تجاری این نمایشگاه تا کی مهلت ثبت نام هست و چه مدارکی میخواد

    1. کارشناس آریاداناک گفت:

      سلام وقت بخیر .. از نظرات شما متشکریم .. نهایتا تا 15 بهمنباید ثبت نام تکمیل شده و همه مدارک جهت اخذ ویزا و سایر موارد اعلامی به دست ما رسیده باشد.. همه مدارک لازمه در فرم های ثبت نام قید شده که میتوانید به منوی هیات تجاری مراجعه نمایید و برای ارتباط با کارشناسان با شماره تلفن 02191017711 تماس گرفته و با کارشناسان واحد هیات تجاری سوالات خودتون رو در میان بگذارید

نظرات بسته شده است.